Hola

Tanken känns konstig på något sätt, och fortfarande obekant att jag har tagit studenten och det är NU det gäller. Jag kan göra vad jag vill och det är NU jag har tid och möjlighet att förändra min tillvaro. Dock ser det ju inte ut till att bli så mycket förändring för mig nu de närmsta månaderna då jag försöker ta mitt körkort och pluggar. Men, sen, får jag se vart jag hamnar :) Känner mig extremt rastlös nu faktsikt. Vill bara spola fram tiden några månader nu...

Aja, har haft en grym helg varjefall. Började med att vi firade Rebeckas 18års dag i hbg, hos Jonas. Blev galet stressigt med förberedelserna in i sista minuten men som tur var var alla sena förutom alexandra, haha. Så det var nemas problemas. Det blev lite buffe, bål och melonslasch och en massa annat, så kvällen blev ganska galen. Elelr väldigt galen kanske jag ska säga... hehe, sen mådde man som man förtjänade dagen efter och då var det bara till att städa upp efter allt svineri kvällen innan. USCH säger jag bara!! På lördagen blev det lite mer bakis-mys hos rebecka med ett tjejgäng, ostbricka och vin. Provade även på chokladcigariller, vilket var spännande, men nä, ingen hit! Sen tog vi taxi ner till stan och jag minns inte senast jag gick ut i ängelholm! Det var månader sedan, så det var kul, faktiskt!! Men på något vänster, gick det helt skepprätt åt skogen med min lugna kväll och jag lyckades med en ännu värre fylla än kvällen innan. Snacka om att jag var DÖD på söndagen. Dessutom har jag massa blåmärken på mina ben som jag inte vet hur de uppkommit? Och nu kom jag att tänka på att det snart är helg igen! Tiden går fort... för fort ibland. Ikväll blir det afterwork på torstens tror jag. Har inte bestämt mig riktigt än. Äh. Nu ska jag plugga matte, väldigt kul juuuu.. blä! Men måste. Ciaoooo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback