Blir man inte irriterad

när det fattas ca 30 sidor MITT i boken man läser i!! Det upptäckte iaf jag att det gjorde i min bok igår. Haha. Inget stort bekymmer i sig, men när man väl ligger med näsan i boken och spänningen höjs, och plötsligt hakar upp sig på en osammanhängande mening som man får läsa om flera gånger, för att sedan upptäcka att sida 303 inte kommer efter 256, ja, då blir man lite sur!! Hehe. Nej, men nog om det. Håller på och pluggar lite matte idag, men det går lite trögt. Blåser för fullt där ute så det är iofs ganska skönt att inte behöva ta sig ut i stormen:) Har tänt en massa ljus och gjort det mysigt för mig själv här i vardagsrummet nu. Känner faktiskt att jag inte har något emot en kall och mysig vinter :) Jaja, har inte så mycket intressant att berätta just nu. Har nyss beställt en Barbour jacka från England. Haha, känner att det kanske var lite oeftertänksamt av mig men snygg är den. Får hoppas att den kommer denna veckan! Beställde en grå kjol från Nelly igår med som jag tänkte ha på mig på lördag. Blir House-ology på båten då nämligen. Har aldrig riktigt varit så mycket för kjolar men tänkte ge det en chans! Nej, slutpladdrat. Måste plugga lite till sen ska jag och Rebecka boka tid hos tattueraren :) Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback