Tänk vad ett par skor kan göra en lycklig!

Var ett bra tag sedan jag uppdaterade här, och det är inte för att jag inte har haft tid, för som arbetslös har man så det räcker och blir över... Nåååjja,  kan väl dra min helg i korta drag. I fredes lagade jag och Jonas kycklig-tacos och kollade idol. Senare på kvällen blev det en sväng till Linns lilla förfest i stuuan, men jag och älskling drack bara kaffe och avstod alla lockelser om utgång ;) Blev hem och soova tidigt, för på morgonen efter blev det en runda på väla för att köpa det sista till Marielles 20 års fest med 80-tals tema. Kul med teman, när man slipper tänka på att se snygg ut och bara klä ut sig helt enkelt! En som verkligen gillade detta, eller såg detta som en chans att leva ut sina feminima sidor var väl då min pojkvän som blev kvällens slyna! Hittade ett par heta rosa tights, en blå klänning och en blond peruk, sen med lite extra styling blev han en riktig 80 tals pingla med stiiiiil. Eller inte! Men det var kul, men ingen fröjd för ögonen direkt!

Jag kan faktiskt meddela alla att även jag har nu börjat stenhårt med att plugga till körkortet! Har varit på lektion igår och idag och nästa står på tur imorgon. Ska verkligen inte missa någon nu, så jag kan kryssa av dem på listan så snabbt som möjligt. Måste verkligen ha mitt körkort nuu nu nu, och egentligen för längesen! Efter lektionen idag gick jag en liten sväng i stan och inom trampolin där mitt hjärta plötsligt stannade... Skorna jag varit på jakt efter den senaste månaden som har varit helt slut i helsingborg fanns i ängelholm!!! Jag blev överlycklig när jag hittade mina booots . Eller vandrarkängor som min kära bror kallar dem. Ja, dem kan väl inte falla alla i smaken men så länge jag är in lööve så har det ingen betydelse ;) Nu ska jag läsa lite i min bok , är i sista boken nu i the twilight saga, försöker dra ut på det lite och undviker att streckläsa för jag vill inte att den ska ta slut!! :( Ikväll är det premiär för Desperate Housewives ! SOM JAG VÄNTAT. Nej , nu ska jag sätta punkt. Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback