Ny vecka, nya erfarenheter.

Kan ju börja med att dra lördagen. Det blev ingen bowling, utan enbart utgång för vår del. Förfesten började hemma hos Linn med lite rose, cigg och väldigt goda tigerräkor med fuccacia (tror dt stavas så va?). Lite senare började jonas sakna sina partyduor, så vi bestämde oss för att sticka ner till grabbarna och våldgästa dem strax innan vi drog vidare in till stan. Men sega som vi var hann vi ju inte det, så det blev bara ett alkoholpåfyllnings-stop hos jonas. Sen var det tempel för hela slanten, och vad mer kan jag säga? Hade skitkul tills min kropp inte orkade dansa längre. Tack tjejer:) På söndagen var det bara mys hela dagen. OCH igår fick jag agera vikarie för en klass tvåor i matte på Rebbelberga skola. Haha. Dem är ju så små så de var inga problem, så dem frågade ifall jag kunde tänka mig att hoppa in fler gånger och jag tackar för alla jobbmöjligheter jag får så jag sa ja såklart. Är jag där en lektion (60 min) så får jag betalt för 3h så lite blir det ändå, om än inte mycket, men alltid något! Men egentligen är det nog mer bara en erfarenhet. Aja , på kvällen åkte vi och bokade tatuering till rebecka, och sen hem till deras lillasyster och fira hennes 5års dag. Köpte en massa leklera till henne så en större del av kvällen spenderades åt att göra lerfigurer hehe. Sen åkte vi hem och fixade ihop en liten fruktsallad i ugnen med vit choklad. Så himla gott!! Nu kommer snart min älskling sen får jag se vad vi hittar på! Glad tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback