Nu e det dax för fredagsmyyys!

Denna veckan har mest bestått av plugg och körskola så något vidare intressant har jag inte att dela med mig av. Kan dock nämna att mikaela, louise och marielle hade en liten avskedsfest i lördes eftersom de snart drar till australien. Det blev en trevlig kväll med utgång i stan sen också. Hade planer på bhof men där visade det sig bara vara några enstaka kottar så jag och svä traskade vidare ner till stan. Eller, nej, vi åkte ju faktiskt bil, tur som man har! Men tack micie marielle och lucy för en kul förfest varjefall! :) Idag har jag övningskört och varit en runda på Johannesens klädbutik. Jag har ett presentkort där men nu på senaste känns det som att jag hittar aldrig något där. De har fått lite tråkiga, eller också jättedyra kläder nu tycker jag, men den som spar den har! Någon gång dyker där väl upp något fint till mig ;) De håller på att bygga en ovanvåning nu också, så snart kommer där väl in lite mer hoppas jag :) Aja.. har nyss ätit en jättegod fisksoppa och nu ska jag fortsätta plugga innan jag sticker till jonas för lite fredagsmys :) Imorgon är jag faktiskt sugen på bhof men får se om någon annan är det också :P sen blir det Gås-middag på tunneberga nu i helgen, tydligen en stor familjen Tungard-tradition, så det får man väl va med på! Glad fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback