Hur gick det till egentligen?

Jaha. Då var det redan fredag igen alltså! Och min mammas födelsedag. Jag och jonas tänkte laga lite god mat till henne och min familj ikväll, så det blir mys hela kvällen. Kan också berätta lite om min gårdag. Började med att jag var hundvakt åt Max och sedan gick vi ner till båten och jag åt lunch med  Rebecka och Jonas. Därefter blev det en runda i stan med svä. Hittade en tröja som jag inte vet om jag är nöjd med till 100%, så får se om jag behåller den. Efter 18 tiden tog vi varsin kaffe på ehouse, och lite senare kom även älskling och joinade oss. Var riktigt mysigt att sitta utomhus med en varm kopp kaffe. Fick nästan lite julkänsla, men det är ju faktiskt inte särskillt långt kvar till jul! ;) Lite senare gick vi ner till afterworken på båten, med planen att bara äta lite och ta varsitt glas vin och sen åka hem. Men nej, nej, så blev det verkligen inte! Det blev shot efter shot efter shot efter shot, ja, jag tror aldrig att jag shotat så mycket under en kväll. Men kul hade vi, jag jonas rebecka och kocken micke ;) Vid 11 var vi alla på topp men det blev hemgång med sång och sen sängen.

(Min mobilkamera e urusel. Är nog på tiden att skaffa en egen digitalkamera...i know)  

Nu ska jag hoppa in i duschen och snart slutar jonas jobba sen ska vi till ängelholm. Imorgon blir det bowling här i hbg med tjejerna och sen utgång. will be fun. Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback