Lost i veckodagarna...

Eftersom jag jobbar olika dagar hela tiden, festar mitt i veckan och inte bara under helgerna så blir det lätt att allting smälter ihop. Just idag känns det som att det är fredag. Kan inte riktigt beskriva varför men det bara känns som att det borde vara en fredag idag! Hur som helst så är jag varjefall ledig och idag har jag varit duktig och städat och varit ute på en långpromenad i skogen med min hund Tessie. Först tyckte jag det såg blåsigt och kallt ut men när jag väl var ute och gick min rappa promenad så sken solen upp och det blev ganska svettigt med alla kläder jag pälsat på mig. Var och kollade på Harry Potter förresten i förgår. Jag tyckte den var riktigt bra, men dock var det fruktansvärt jobbigt eftersom vi satt längst fram och jag var galet trött och nära på att somna flera gånger om. Ryckte till ett antal gånger så jag har pinsamt nog säkert missat vissa stunder i filmen, hehe men den var bra det jag såg iaf haha. Nä, slut pladdrat.

Haa dee '
P.S. här kmr lite fler biler på kattungarna...










Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag jobbar vardagar och festar helger, ändå lyckas jag blanda ihop dagarna x) Så söta kisseungarna är! :D

Postat av: Evelina

Ja det är ju alltid lite jobbigt att skilljas från dem. Men hittar man bra hem brukar det kännas bra ändå :)

2009-07-23 @ 19:15:23
URL: http://evis3nvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback