Hallå i rutan

Idag är jag väldigt ledig fram till lördag vilket känns för bra kan jag säga. En annan bra grej är ju att jag för första gången någonsin har internet på datorn i lägenheten! Visserligen är det någon annans internet, men det kan väl inte dem märka, eller? Jaja, helgen har passerat med mest lyckliga stunder och nu är en ny vecka fullt igång. Har köpt lite nya grejer till lägenheten, lite nya kuddar, sko hylla och lite andra små detaljer. Ska strax gå ner mot stan på jakt efter fler saker att slösa pengarna (jag inte har!) på. Alltid lika roooligt. Vill ha lite fler kuddar och filtar i soffan och ett nytt, matchande duschdrapperi tänkte jag. Får se vad min andra halva säger som det! Han tycker ju tyvärr inte det här med möblering är lika kul som jag... Usch, nej nu börjar tiden rinna iväg känner jag! Jag har varit påväg ut genom dörren nu i snart 2 timmar tror jag! Men allt möjligt har kommit emellan... bland annat den här bilden:
 

im off to town ,, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback