är det torsdag idag?

Jag gissar det varjefall även om jag känner mig väldigt osäker. Är det kanske onsdag? Vilket fall som helst så har jag tagit det väldigt lugnt idag och bara pluggat vägskyltar. Tänkte försöka hinna med en runda nu till Johannesens, jag hoppas nämligen att dem äntligen har fått in lite nyheter och inte den gamla vanliga rean som har hängt där nu alldeles för länge. Var ett tag sedan jag var där så nu måste de väl ändå ha fått in nåt nytt! Ikväll ska jag på personalfest på båten, så det hade ju varit kul om man kunde hitta något trevligt att ha på sig. Sen blir jag så arg på alla butiker som redan nu!! börjar få in "Höst nyheter" och H&Ms höstkatalog som jag fick hem förra veckan åkte raka vägen ner i papperskorgen! Jag vill inte se sånt! Dystra färger och varma plagg gör mig inte alls lockad till att shoppa. Nehej, snarare tvärt om. Det är för tusan fortfarande sommar och låt det vara det dem få månaderna om året det faktsikt går att njuta av det svenska vädret. Tycker inte alls det är kul att se alla dystra plagg som börjat ploppa upp i butiken! Som om hösten inte redan var dyster och mörk nog! Går det inte att ha lite färggladare och ljusare plagg bara för att det börjar gå mot mörkare tider? Jag tycker det är väldigt trist varjefall... Hehe, nej, nu ska jag återgå till Du & Jag i trafiken :) Ciaooo 


Viiilll haaaa ...

HTC Magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback