Måndag

Helgen har passerat och min feber börjar äntligen lägga sig. Men jag har ändå jobbat hela helgen och i lördes åkte jag och jonas till Åhus för att hälsa på Filip som man inte sett på huur länge som helst typ! Solen sken och sommarkänslan var på topp i den lilla sommarstaden. Hur mysigt som helst, men när jag kom hem var jag helt död i kroppen och lite besviken på den nya "glassbåten". Sen var det bara till att upp och jobba kl 7 nästa morgon! :) Aja, nu snurrar fortfarande rummet när jag vrider på huvudet men det börjar bättra sig iaf. Ska strax till Jonas tänkte jag. Känns som att vi hela tiden går om varandra. Han jobbar mest mitt i veckan och jag jobbar helg, jag jobbar tidig morgon och han jobbar sen eftermiddag.. ;) men sånt är väl livet! Om två veckor drar vi till Spanien i 10 underbara, välförtjänade dagar. Längtar så in i ! Äh, nu orkar jag inte skriva mer. Är rättså trött på att blogga och det märks kanske ;) Ciaaaooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback